ozan hoca
2023-2024
9. SINIFLAR 2. DÖNEM
Çalışma metaryeli ÇALIŞMA KAĞIDI NOTLARI
9. sınıflar çalışma kagıdı 2 donem 2.yazılı
9. Sınıf – 2. Dönem 2. Sınav CALISMAKAĞIDI
İSTEK DEFTER –>PYTHON BÖLÜMÜ(SAYFA 86-108)
10. SINIFLAR 2. DÖNEM
Çalışma metaryeli ÇALIŞMA KAĞIDI NOTLARI 2. DÖNEM 2. YAZILI
10. Sınıf – 2. Dönem 2. Sınavı CALIŞMA KAĞIDI
9. SINIFLAR 2. DÖNEMÇalışma metaryeli ÇALIŞMA KAĞIDI NOTLARI9. sınıflar çalışma kagıdı2 donem1.yazılıİSTEK DEFTER –>PYTHON BÖLÜMÜ(SAYFA 86-108)10. SINIFLAR 2. DÖNEMÇalışma metaryeli ÇALIŞMA KAĞIDI NOTLARI10 SINIFLAR çalışma kagıdı 2 dönem1.yazılıPython Kod Örnekleri (100+ Örnek) |
|
SINIFLAR |
codeforlife.educationPython levels—–RAPID ROUTERSINIF KODU |
9A AL |
YSFGX |
9B AL |
WVWAA |
9FL A |
GFHKE |
PYTHON BLOK KODLAMA LİNK |
https://www.codeforlife.education/login/student/ |
|
|
10A AL |
FPKOH |
10B AL |
DLRJR |
10FL A |
XRBFG |
python a giriş Python Programlama Temel Kodları Yarışması https://learningapps.org/view25820250 Python Değişken isimleri https://learningapps.org/view19439229 Thonny, Python IDE for beginners |
|
Python Turtle kütüphanesi |
Turtle Graphics (https://trinket.io/turtle)Kaplumbağa Modu! Düzenleyici penceresine kaplumbağa kodunuzu yazın . İşiniz bittiğinde kodunuzu çalıştırmak için oynat düğmesine basın. |
1. dönem
18.17.hafta
10.sınıflar |
ARDUİNO ÇALIŞMALARI
|
Arduino Uno Elektronik Bileşenler |
https://learningapps.org/view22966035 |
Arduino UNO’yu Tanıyalım |
https://learningapps.org/view6094116 |
ARDUNİO KUR1 |
https://learningapps.org/view13774941 |
Kur 1-2 – Quiz |
https://learningapps.org/view8172472 |
9.sınıflar |
PYTHON ÇALIŞMALARI |
Python Programlama Temel Kodları Yarışması |
https://learningapps.org/view25820250 |
Python Değişken isimleri |
https://learningapps.org/view19439229 |
Turtle Graphics (https://trinket.io/turtle)
Kaplumbağa Modu! Düzenleyici penceresine kaplumbağa kodunuzu yazın . İşiniz bittiğinde kodunuzu çalıştırmak için oynat düğmesine basın.
indirmek link: https://pythonturtle.org/
16.hafta (yılbaşı resmi tatil)
15.hafta SINAV HAFTASI
9.Sınıflar 1.Dönem 2.Yazılı Sınavı Kazanım Listesi.docx
YAZILI KONULARI AŞAĞIDAKİ MEB KUR 1 PROGRAMINA UYGUN İÇERİKLER İLE İLİŞKİLİDİR.
KAYNAK
LİNK:>>> https://ogmmateryal.eba.gov.tr/panel/upload/etkilesimli/kitap/bilgisayarbilimikur1/sec/unite1/bolum1/index.html#p=1
2—-> Çalışma metaryeli ÇALIŞMA KAĞIDI NOTLARI
İSTEK DEFTER –>PYTHON BÖLÜMÜ(SAYFA 86-108)
10.SINIF 1.DÖNEM 2.YAZILI SINAV KAZANIM LİSTESİ.docx
YAZILI KONULARI AŞAĞIDAKİ MEB KUR 1 PROGRAMINA UYGUN İÇERİKLER İLE İLİŞKİLİDİR.
KAYNAK
LİNK:>>> https://ogmmateryal.eba.gov.tr/panel/upload/etkilesimli/kitap/bilgisayarbilimikur1/sec/unite1/bolum1/index.html#p=1
2—> Çalışma metaryeli ÇALIŞMA KAĞIDI NOTLARI
14.hafta………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
10.SINIFLAR
|
ARDUİNO SERVO MOTOR ile devre yapalım |
9. SINIFLAR
Turtle Graphics (https://trinket.io/turtle)
Kaplumbağa Modu! Düzenleyici penceresine kaplumbağa kodunuzu yazın . İşiniz bittiğinde kodunuzu çalıştırmak için oynat düğmesine basın.
indirmek link: https://pythonturtle.org/
örnek: ————->
import turtle
t = turtle.Turtle()
t.speed(5)
t.forward(100)
PYTHON VERİ TÜRLERİ
- Number (Sayılar) : Matematikte gördüğümüz pozitif ve negatif sayıların tamamına denir ve Python da bir temel sayısal veri türüdür. Örnek: 15, -15, 5000
- String (Karakter) : Metin, yazı karakterleri string olarak adlandırılır. Örnek: elma, bilgisayar
- List (Listeler): Listeler her türlü verinin aynı yerde barındırabilir. Yazı, metin, sayı, rakam vb. Buraya sonradan eleman ekleyebilir çıkarabilirsiniz.
- Tuple(Demetler) : List gibidir. Farklı veri türlerinin bir arada bulundurması özelliği vardır. Buraya eklenen verilere ekleme, çıkarma yapılamaz.
ÖRNEK UYGULAMALAR <<Turtle kütüphanesi ile python >>
ARDUİNO Mesafe sensörü ile devre yapalım |
ARDUİNO NEM SENSÖRÜ devre yapalım |
![]() |
9.sınıflar
Python ile tanışıyorum |
KAYNAK :İSTEK DEFTERİ PYTHON BÖLÜMÜ |
Python, nesne yönelimli, yorumlamalı, birimsel ve etkileşimli yüksek seviyeli bir programlama dilidir. Girintilere dayalı basit söz dizimi, dilin öğrenilmesini ve akılda kalmasını kolaydır |
Etkinlik : Python yorum satırları ve yazım biçimi. Aritmetiksel operatörler Açıklama : Python yazım biçimi ve yorum satırları ile çalışmak. Aritmetiksel operatörler |
13.hafta
Tüm Dünyada ve Türkiye’de Herkesi Kod Yazmaya Davet Eden “Hour of Code” Haftası Başladı!
Yapay Zeka ile Yaratıcılık
Yapay zeka ile veya olmadan bir kodlama saati etkinliği düzenlemek ve yapay zekanın nasıl çalıştığını öğrenmek isteyen dünya çapında milyonlarca kişiye katılın. Etkinliği herkes, her yerde düzenleyebilir ve deneyiminiz olmasına gerek yok.
4 – 12 Aralık 2023 tarihleri arasında dünya çapında Bilgisayar Bilimleri Eğitimi Haftası (CSEdWeek) kutlanmaktadır. Bu hafta kapsamında 7’den 70’e herkes için; kodlamanın gizemini çözmek, temel bilgileri herkesin öğrenebileceğini kanıtlamak ve bilgisayar bilimi alanına katılımı artırmak amacı ile tasarlanmış, bilgisayar bilimine giriş niteliğinde bir saatlik HOUR OF CODE (Kodlama Saati) etkinlikleri gerçekleşmekte ve dünyada milyonlarca insan katılmaktadır.
Hour of Code etkinlik SINIFIZ |
LİNK —> MOBİL UYGULAMA YAPALIM Intro to App Lab |
6 harfli bölüm KODUNUZ |
İSTEK ANTALYA LARA FL 10A |
https://studio.code.org/sections/YLDBLS |
|
İSTEK ANTALYA LARA FL 9A |
||
İSTEK ANTALYA LARA AL 10 B |
https://studio.code.org/sections/ZKGPPT |
|
İSTEK ANTALYA LARA AL 10A |
https://studio.code.org/sections/YHYSPZ |
|
İSTEK ANTALYA LARA AL 9B |
https://studio.code.org/sections/NXXPGF |
|
İSTEK ANTALYA LARA AL 9A |
https://studio.code.org/sections/SWQYYK |
10.11-12-13. HAFTA |
Arduino elektronik devre tasarımı VE SENSÖRLER |
10. SINIFLAR |
Bilişim teknolojileri Elektroniğe Giriş -Robotik Çalışmalar ● Basit devre elemanlarını kullanır. ● Elektronik devre mantığını açıklar. ● Elektronik devre kurar. |
9.HAFTA |
https://www.tinkercad.com/joinclass/NT4GDH9L326A KULLANICI TAKMA ADLARI bil1, bil2………bil24 e kadar TAKMA ismi KULLANILACAKTIR. 3 boyutlu tasarım simülasyon programı arduino elektronik devre tasarımı Kullanıcı adı: bil1 , bil2, bil3 ,bil4 , bil5…..BİL 24 E KADAR |
9. SINIFLAR |
Bulut Teknolojileri • Google docs • Google sunum • Google form • Google drive- E -TABLOLAR Google araçları ile çevrimiçi doküman oluşturma, düzenleme ve ortak paylaşım işlemlerini uygulama. E TABLOLAR (EXCEL) YAPIYORUZ. Excel genel de hesap işleri,grafikler ve tablolar oluşturabilmek için Microsoft un Office paket programları içerisinde bulunan bir programdır. bulut siteminde online olarak
https://www.offidocs.com/index.php/create-xls-onlineUse Excel Online for Free veya GOOGLE CHROME 9 NOKTA ETABLOLAR KENDİ HESABINIZDAN açabilirsiniz.Google Sites • Blog oluşturma • Google Sites aracılığı ile site hazırlama • Admin arayüzünü ve işlevleri • Siteye görsel yükleme • Google Sites üzerinden paylaşım yapma • Yüklenmiş dosyayı yayınlama • Sayfa ekle yayınla/yayından kaldır • Tema indir/değiştir • Kullanıcı işlemleri Yazar olmak neden önemli, yazar olma yolunda blogger, ünlü bloggerlar, blog yayınlamadan önce neler yapılmalı. Konu, amaç ve kapsam belirleme, periyodik yazma Office Programları Araç ÇubuklarıUYGULAMALARI BİLİYORMUYUZ?1- https://learningapps.org/view6231065 2- Giriş Menüsü –>https://learningapps.org/view3319409 3- Klavye Kısayolları–> https://learningapps.org/view10616492 |
8.HAFTA |
9. SINIFLAR ÖZEL ETKİNLİĞİNİZ Google Sites YAPILMASI Açıklama: Yazar Olmak Neden Önemli , Yazar Olma Yolunda Blogger, Ünlü Bloggerlar, Blog Yayınlamadan Önce Neler Yapmalıyız ,Konu, Amaç ve Kapsam Belirleme, Periyodik Yazma Disiplini gibi konular tartışılır. Blog sitelerine giriş yapılır ve örnek blog siteleri incelenir. Öğrenciler EN AZ 3 KİŞİLİK gruplara ayrılır, ve kendilerine web sitesi konuları belirlenir. ara tatilde yayınlamaya başlanacaktır. Kaynaklar: Akıllı Defter (Sayfa 80-85) ,wordpress.com |
Bilişim teknolojileri Elektroniğe Giriş -Robotik Çalışmalar ● Basit devre elemanlarını kullanır. ● Elektronik devre mantığını açıklar. ● Elektronik devre kurar. |
|
7.HAFTA |
BULUT SİSTEMİNİ TANIYALIM Depolama Birimleri https://learningapps.org/view16294943 D1 – Dosyalarım nereye gitti sunumu E1 – Bulut Depolama Hizmetleri Sunumu .A1 – Google Google Söyle Bana… Sunusu Google drive |
Google Sketchup ile Tasarımı Örnek link uygulama –>>> Odanızı, Bahçenizi, çalışma büro ofisi, spor salonu önemli size göre yerler tasarlayalım Küp, silindir ve piramit gibi geometrik şekiller oluşturur, aralarındaki ilişkiler SketchUp materyal kütüphanesi ile modellerine doku ve renk ekler, gerçekçi modeller yapabilir ●Eklentili model oluşturur. 3D uzayda boyut algısını açıklar. |
7.hafta ARA TATİL
7.hafta |
Etkinlikler |
1 |
Google Sketchup ile TasarımıÖrnek link uygulama –>>> Odanızı, Bahçenizi, çalışma büro ofisi, spor salonu önemli size göre yerler tasarlayalım
●Eklentili model oluşturur. 3D uzayda boyut algısını açıklar.https://floorplanner.com/ |
TİNKERCAD sınıf kodu : NT4-GDH-9L3-26A https://www.tinkercad.com/joinclass/NT4GDH9L326A KULLANICI TAKMA ADLARI bil1, bil2………bil24 e kadar TAKMA ismi KULLANILACAKTIR. 3 boyutlu tasarım simülasyon programı arduino elektronik devre tasarımı Kullanıcı adı: bil1 , bil2, bil3 ,bil4 , bil5 |
|
BULUT SİSTEMİNİ TANIYALIM Depolama Birimleri https://learningapps.org/view16294943D1 – Dosyalarım nereye gitti sunumuE1 – Bulut Depolama Hizmetleri Sunumu.A1 – Google Google Söyle Bana… Sunusu |
|
2 |
Bilişim teknolojileri Elektroniğe Giriş -Robotik Çalışmalar ● Basit devre elemanlarını kullanır. ● Elektronik devre mantığını açıklar. ● Elektronik devre kurar. |
3 |
PDF LİNK: https://drive.google.com/file/d/1hRtSJ1pbn5XXm3tKjDfAPm2dce5eYOix/view?usp=drive_link ARDUİNO DEVRELER 9. SINIFLAR ÖZEL ETKİNLİĞİNİZ Açıklama: Yazar Olmak Neden Önemli , Yazar Olma Yolunda Blogger, Ünlü Bloggerlar, Blog Yayınlamadan Önce Neler Yapmalıyız ,Konu, Amaç ve Kapsam Belirleme, Periyodik Yazma Disiplini gibi konular tartışılır. Blog sitelerine giriş yapılır ve örnek blog siteleri incelenir. Öğrenciler EN AZ 3 KİŞİLİK gruplara ayrılır, ve kendilerine web sitesi konuları belirlenir. ara tatilde yayınlamaya başlanacaktır. Kaynaklar: Akıllı Defter (Sayfa 80-85) ,wordpress.com |
ÖRNEK UYGULAMALAR
1-Değişken değerleri –>https://learningapps.org/view22090356
2-Değişkenler–> https://learningapps.org/view22090143
3- ARDUİNO NEDİR–> https://ozgurseremet.com/arduino-uno-nedir-ne-ise-yarar/
6. HAFTA
Bilgisayar Bilimi 1.sınav – çalışma kağıdı
10. sınıflar
|
Etkinlik: Google Sketchup ile Logo tasarımıAçıklama: https://www.sketchup.com/Google Sketchup platformu ve arayüzü ile ilgili öğrencilerin ön bilgileri hatırlatılır.Öğrencilerle kendi isimlerine uygun üç boyutlu bir logo tasarlamaları istenir.Kaynaklar: Google SketchUp eğitim materyali |
10. sınıflar
|
●Küp, silindir ve piramit gibi geometrik şekiller oluşturur, aralarındaki ilişkiyi açıklar. ●SketchUp materyal kütüphanesi ile modellerine doku ve renk ekler, gerçekçi modeller oluşturur. ●Eklentili model oluşturur. 3D uzayda boyut algısını açıklar. ●3D warehouse aracı ile internetten ihtiyaç duyduğu modelleri bulur ve modeline ekler. |
Etkinlik: Google Sketchup ile Anıtkabir TasarımıAçıklama:Google sketch üzerinde farklı şekil ve nesneler oluşturarak Anırkabir tasarlanır. Neseneleri koordinat düzlemine göre yerleştirerek farklı tasarımlar oluşturur. |
|
Örnek link uygulama –>>> |
https://floorplanner.com/ |
PROGRAMLAMA GİRİŞ ● Değişken tanımlar. ● Algoritmada değişken kullanır. ● Verilen problemin çözümünde sabitleri ve değişkenleri kullanır. ● Belirli bir problem için sıralama algoritması tasarlar. |
SABİTLER VE DEĞİŞKENLER 9. SINIFLAR Bilgisayarda işlenen verilerin bir kısmı sabit kalırken bir kısmı ise değişebilir. SABİT; ilk değerini koruyan değişmeyen veriler ve nesnelerdir. Örneğin; TC kimlik numarası her insan için sabit bir veridir. Pi sayısı ise evrensel olarak sabit bir değerdir. DEĞİŞKEN; ilk anda başlangıç değeri alabilen ve süreç içinde değerleri değişebilen veriler ve nesnelerdir. Örnek; yaşımız, oyundaki skor, yazılılardan aldığımız notlar. Etkinlik: CodeCombat
Fen lisesi Etkinlik: CodeCombat link |
SABİT Mİ DEĞİŞKEN Mİ? |
|
Sabiti Bul Değişkeni Bul |
|
Etkinlik |
https://wordwall.net/tr/embed/fa918d7913724b7199789edb83ced15b?themeId=21&templateId=35 |
5. HAFTA
Canva programı KULLANIYORUZ.
|
“29 Ekim 100.yıl CUMHURİYET” ile ilgili afiş tasarlıyoruz. 29 Ekim Şablonları Şablonları—>https://www.canva.com/tr_tr/sablonlar/s/29-ekim-sablonlar/●Tasarım kurallarına uygun bir afiş tasarımı gerçekleştiriyoruz.
|
4. HAFTA
Var olmanın temelinde problem çözme vardır. Problem çözme hemen hemen her bölümde karşımıza çıkmaktadır.
Tüm mühendislik bölümlerinde algoritma öğrenmek zorunludur.
UYGULAMALAR |
LİNKLER |
Kahve Yapalım |
https://learningapps.org/17049303 |
Kod Yazma Basamakları |
https://learningapps.org/14226439 |
Sağlığımız için bilgisayar NASIL KULLANILIR TESTİ |
https://wordwall.net/resource/4969926 |
CodeWeek uygulaması LIGHTBOOTUYGULAMA YAPALIM |
09-13 Ekim tarihleri arasında Avrupa Birliği Kodlama Haftası yani Codeweek Etkinlikleri yapmaya çalışacağız. Sizler için hazırladığımız etkinlikleri LIGHTBOOT ALGORİTMA BLOK KODLAMA İLE tamamlamahttps://www.zekatestimerkezi.com/zekaoyunlari.php |
3.HAFTA
Dijital Vatandaşlık – Medya Okur Yazarlığı |
|
KAZANIMLAR |
●Siber zorbalık ve medya okur yazarlığı kavramlarını●Doğru ve yalan haber arasındaki farkları●İnternette dezenformasyon önlemlerini●Dijital kimliklerin gerçeği yansıtmayabileceğini fark eder●Dijital paylaşımların kalıcı olduğunu ve kendisinden geride izler bıraktığını fark eder |
Uygulama 1 |
Dijital Vatandaşlık ve 9 Elementihttps://play.kahoot.it/v2/?quizId=a2f26eba-80dd-415c-a21b-cfe16e3e6b9d |
https://create.kahoot.it/share/dijital-vatandaslk-ve-9-elementi/a2f26eba-80dd-415c-a21b-cfe16e3e6b9d |
|
UYGULAMA 2 |
CODE WEEK
|
LİNK |
https://armorgames.com/play/2205/light-bot
|
NOT :9. SINIFLAR –> ” Dijital ayak izi ” ilgili senaryo üzerinde yorumlar yaptırılacaktır. Bu yorumlar
6 Şapkalı Düşünme Tekniği – Edward De Bono Yalın Düşünme Tekniği ile yapılacaktır. Bu teknik hakkında 9. sınıflar aşağıdaki videoyu izlemeden katılamazlar. Lütfen önceden izleyelim.(7dk)
https://www.youtube.com/watch?v=bhx5VtB5Cv4&ab_channel=TunaCagla
2.HAFTA
algoritma |
makarna yapalım |
https://learningapps.org/4766291 |
çay yapma |
https://learningapps.org/7155409 |
|
Algoritma şekilleri tanım ve eşleştirme |
https://learningapps.org/9206259 |
|
Sıralama |
https://learningapps.org/8731620 |
|
Problem Çözme Aşamaları |
https://learningapps.org/10534242 |
|
Flowchart Algoritma Örnekleri |
https://drive.google.com/drive/folders/1GJ8ojf-A-tRc9hYgClq-zF2iYNlCkF1R |
|
meb |
digital vatandaşlık |
_5.1.5 – Dijital Yurttaşlık (Vatandaşlık) Nedir Sunumuhttps://docs.google.com/presentation/d/1yAAgYkFWZLF9eCX02qhF6NZGTBa2m7pq/edit#slide=id.p1 |
digital vatandaşlık oyun |
https://www.youtube.com/redirect?event=video_description&redir_token=QUFFLUhqa2gybEl0SzRoUHo3eENQTHpTcU4yM29WS2VXZ3xBQ3Jtc0tsb0w0Mk1GM0g4cWpnV0ZkUWJ3WmFBYUUtczhkUmp0QzBVYW5iNm9takY1YTBZb2lyT080d0hwYmZJREx3andKaFVJQi1IZWo5TnZQdDUyZmNkSUNkMk55M0FXTVZiUksybWE1WWUwX0YyUkNyeW1ONA&q=https%3A%2F%2Fbeinternetawesome.withgoogle.com%2Ftr_all%2Finterland&v=qH-0hmHdTAA |
![](https://dalicilas07.wordpress.com/wp-content/uploads/2023/07/lara-istek-okullari-anaokulu-3.jpg?w=300)
kazanımlar 2. dönem
1.2.4. Programlama Yapısı | |||
1.2.5. Doğrusal Mantık Yapısı İle Problem Çözme | |||
1.2.6. Karar Yapıları İle Problem Çözme | |||
1.2.7. Döngü Yapısı İle Problem Çözme | |||
1.2.8. Farklı Algoritma Uygulamaları | |||
1.3. PROGRAMLAMA | |||
1.3.1. Programlamanın Temelleri Algoritmalar | |||
1.3.2. Program Kontrolü | |||
1.3.3. Veri Yapıları | |||
1.3.4. Dosya İşlemleri | |||
1.3.5. Proje Geliştirme
|
_________________________________________________________________________________________________
CODE.ORG Oturum Açma
Cebirde Bilgisayar Bilimi
Cebir Yoluyla Fonksiyonel Programlamayı Öğren
https://www.codeforlife.education/
Fen lisesi 9. sınıflar bilgisayar bilimi kur 1 (1. dönem 1 ve 2. yazılı üniteleri) 9. sınıflar powerpoint dosyaları çalışmak için indiriniz
K1.1. Etik, Güvenlik ve Toplum Bilgisayar Bilimi Kur 1 – Ünite 1
K1.2. Problem Çözme ve Algoritmalar K1-2-Problem Çözme ve Algoritmalar
K1.3. Problem Çözme Süreci-1 indiir
K1.4. Problem Çözme Süreci-2 inndirr
k1.5. Algoritmalar K1-5-Algoritma ve Akış Şeması indirrr
LIGHTBOT
ZEKA OYUNLARI
SCRATCH BLOK KODLAMA ÇALIŞMA KAĞIDI İNDİİİR Scratch ile Programlama
Python a giriş
code forlife python 80-109 seviye çözümleri
>>>bitsbox java cep uygulmaları :……https://bitsbox.com/code.html#signin
>>>robotik kol ve korsan kodlma :………….https://app.class42.com/Universe
Scratch Çevrimdışı Düzenleyici
Scratch 2.0 Çevrimdışı Düzenleyicisini indirin ve kurun
Çalışma kağıdı İNDİRBİLGİSAYAR BİLİMİ scratch 1d 1y çk 1
*********************************************************************************************************
10. sınıf
Scratch tabanlı mblock,S4a ,Arduino programlama
BLOK TABANLI ROBOT PROGRAMLAMA YAZILIMLARI VE ORTAMLARI ……………..
6.1. Blok Tabanlı Robot Programlama Yazılımları ve Ortamları……………………………………….
6.2. mBlock Grafik Programlama Yazılımı ve Ortamı……………………………………………………..
6.3. mBlock Grafik Programlama Yazılımının Yüklenmesi……………………………………………….
6.4. mBlock Programının Arayüzü, Yapısı ve Temel Özellikleri………………………………………..
6.5. mBlock Yüklü Bilgisayarla Robot Arasında Bağlantının Oluşturulması………………………..
6.6. mBlock Programlama Dilinin Temel Özellikleri ve Programlama Yapısı………………………
_________________________________________________________________________________________________________
AŞAĞIDAKİ SLAYTLARIDA BİLGİSAYRINIZA İNDİRİNİZ.
Fen lisesi 10. sınıflar bilgisayar bilimi kur 2 (1. dönem 1. VE 2.yazılı üniteleri) 10. sınıflar powerpoint dosyaları çalışmak için indiriniz YENİ MEB BİLGİSAYAR BİLİMİ KUR 2 KİTABI ÖRNEK İNDERBİLİRSİNİZ KAYNAK>>>> BILGISAYAR_BILIMI_KUR _2_isaretli
K2.1. Robot ve Robot Mimarisi K2 1 Robot ve Robot Mimarisi
K2.2. Eğitsel Robotların Bileşenleri-1 K2-1-Eğitsel Robotların Bileşenleri-1
K2.3. Eğitsel Robotların Bileşenleri-2 K2-3-Eğitsel Robotların Bileşenleri-2
K2.4. Eğitsel Robotların Bileşenleri-3 K2-4-Eğitsel Robotların Bileşenleri-3
K2.5. Blok Tabanlı Programlama ile Arduino-1 indiir
K2.6. Arduino UNO’yu Tanıyalım indiir
K2-7-Robotik Projeler İçin Temel Elektronik İNDİRR
ROBOTSAN EĞİTİM ROBOTLARI >>>>>
http://www.robotsan.com.tr/tr-TR/bilgi-havuzu
http://www.robotsan.com.tr/tr-TR/bilgi-havuzu
*** iDea – Görsel Programlama Yazılımı İNDİRRR
***Robot Bilim Eğitimleri
***iDeaSim v1.11 İNDİR PC NE KUR
İoT Nedir?
İnternet of Things kelimelerinin kısaltması olan İoT’un Türkçe karşılığı; Nesnelerin İnterneti ’dir. Biraz daha açıklamak gerekirse de, çevremizde gördüğümüz her şeye internet aracılığı ile bağlanmak ve bu ürünlerin de birbirlerine internet ile bağlı olması anlamına gelmektedir. Örneğin evinizde bulunan kombiniz bir uygulama ile internete bağlı oluyor, siz de evde olmadığınız zamanlarda bile bu uygulamaya girip kombinize bildirim göndererek evinizi ısıtabiliyorsunuz. Bu örnek çok basit bir başlangıç olmakla birlikte bu gelişme geleceğin en çok kullanılan teknolojilerinden olacağının sinyallerini vermektedir.
İoT ile çalışan ürünlerin ses, ışık ve sensör tanıma gibi özelliklerinin olacağı ve bunların da güncellemeler ile de sürekli geliştirileceği bilinmektedir. Bu sayede gelişen çağa ayak uydurabilen ve her türlü ihtiyacı karşılayabilen çok yönlü nesnelere evrileceklerdir. Yakın gelecekte İoT( Nesnelerin İnterneti ) sayesinde insanlar minimum enerjiyle daha büyük işleri başarabilecekler ve bu sayede daha az yorulup kendilerine daha çok zaman ayırabilen canlılara dönüşeceklerdir. Bu ilerleme sayesinde üretilen ürün kaliteleri ve nesnelerin kullanım zevkinin de artacağına dair düşünceler gün geçtikçe kuvvetlenmektedir.
3 boyutlu tasarım simülasyon programı
Kullanıcı adı: billap1 , billap2, billap3 ,billap4 , billap5
Şifre:pc1234+-
TİNKERCAD İLE ARDUİNO ÇALIŞMA DOSYASI ÖRNEKLER
9.sınıflar PDF DOSYA İNDİRR :Arduino Eğitimi fen lisesi 9lar
9.sınıflar euro code ÖĞRENCİ HESAPLARI VE İLERLEME adresleri
FENLİSESİ : 9 A ÖĞRENCİLERİ
CODE ORG GİRİŞ ADRESİ
İSTEK Antalya Yeditepe Koleji FENLİSESİ 9.sınıf öğrencilerimiz, BİLGİSAYAR BİLİMİ dersinde, GOOGLE,FACEBOOK,TWTTER ve Microsoft’un kod yazma hevesi aşılayan Hour of Code (Euro Code), Kodu, birinci dönem başladı.
Dünyada 5-18 yaş aralığındaki çocuklara kod yazma hevesi aşılayan, Başkan Obama, Bill Gates, Mike Zuckerberg ve daha birçok ünlü ismin desteklediği Hour of Code etkinliği ile öğrencilerimiz de geleceğini planlıyor.
ENDÜSTRİ 4. O–à GELECEĞİN MESLEKLERİ
.